SENIORS
Οι τάξεις SENIORS είναι η βάση της Αγγλικής Γλώσσας. Στις τάξεις αυτές γίνεται συστηματική εκμάθηση και εμπέδωση όλων των γλωσσικών δεξιοτήτων έτσι ώστε οι μαθητές να χειρίζονται με ευχέρεια τόσο τον γραπτό όσο και τον προφορικό λόγο. Οι μαθητές μας στο επίπεδο Senior καταλαβαίνουν τα πάντα, χωρίς να μιλάμε ελληνικά, ακόμα και όταν η ομιλία στα αγγλικά γίνεται σχετικά γρήγορα. Στη φάση αυτή μαθαίνουν με κανόνες και κατανοούν τη γραμματική, που στο επίπεδο Junior άκουγαν και επαναλάμβαναν. Στα μαθήματα αγγλικών αυτού του επιπέδου, οι μαθητές μας μπορούν πλέον να αναγνωρίσουν εμπειρικά μία σωστή γραμματικά πρόταση.
Senior A
Βασική τάξη της Αγγλικής Γλώσσας, κατά την οποία επαναλαμβάνεται και εδραιώνεται η παλιά γνώση, ενώ σταδιακά το επίπεδο της γλώσσας αναβαθμίζεται αξιοσημείωτα. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με νέα γραμματικά φαινόμενα και εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους. Ως εκ τούτου, δημιουργούνται οι βάσεις για άρτια προφορική και γραπτή έκφραση.
Οι μαθητές σε αυτό το επίπεδο κάνουν τις πρώτες συστηματικές προσπάθειες παραγωγής γραπτού λόγου, κυρίως μέσα από κατευθυνόμενες παραγράφους με απλή θεματολογία, σχεδιασμένες με βάση τα το διδαχθέν λεξιλόγιο και τα αντίστοιχα γραμματικά φαινόμενα.
Senior B
Το δεύτερο έτος του κορμού της Αγγλικής γλώσσας. Από τις πιο σημαντικές τάξεις των Αγγλικών μαζί με την επόμενη ( C SENIORS ). Είναι οι τάξεις που ο μαθητής κατανοεί και εφαρμόζει τις γνώσεις του. Πιο σύνθετες συνθέσεις γλώσσας και πιο βελτιωμένο λεξιλόγιο είναι τα σημεία σταθμοί που ορίζουν την Β SENIOR.
Senior C
Επίπεδο κλειδί και συνδετικός κρίκος με τις επόμενα. αντιπροσωπεύει τη μετάβαση από το χαμηλό επίπεδο σε υψηλότερο.Στο επίπεδο αυτό η γραμματική αποτελεί επανάληψη του προηγούμενου επιπέδου, εμπλουτισμένη με λίγα επιπλέον φαινόμενα, επομένως δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες για τον μαθητή. Αντίθετα, στο λεξιλόγιο εισάγονται περισσότερο σύνθετες έννοιες και η έκφραση του μαθητή γίνεται περισσότερο εκλεπτυσμένη. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην προφορική έκφραση του μαθητή σε αυτό το επίπεδο, αλλά και στην παραγωγή γραπτού λόγου, καθώς διδάσκονται νέα στυλ γραπτού λόγου και με πιο σύνθετα θέματα.